יום רביעי, 23 בינואר 2013

סורגים לחלונות – בעד


כמו בכל סוגיה, גם בנושא סורגים לחלונות הדעות חלוקות וישנו ויכוח האם סורגים זה דבר טוב או פחות טוב. הבאנו לפניכם היום מקבץ טיעונים בעד המוצר הידוע, וכמובן שההחלטה היא בידכם.


טיעונים בעד סורגים לחלונות

·     

    סורגים משמשים חוצץ בין פנים הבית לסביבה שבחוץ. הם מסייעים בכך שמונעים כניסתם של גורמים לא רצויים אל הבית. לא פשוט לפרוץ סורגים ולא ניתן לעבור דרכם כיוון שהמרווח בין סורג לסורג מחושב באופן כזה שמונע מעבר של אדם דרכם.


·         ההיבט פסיכולוגי פועל בצורה כזו שמרתיעה את אותם גנבים או פורצים. בהגיעם לבית עם סורגים, מיד הם מוותרים על ניסיון חדירה אל אותו בית ויחפשו נכס אחר שיותר קל להיכנס אליו ולבצע את זממם.

סורגים



·         בטיחות בעבור ילדים – כאשר יש ילדים בבית, בעיקר כאשר מדובר על קומות גבוהות ולא על קומת קרקע, הסורגים מונעים נפילתם של הילדים אל הקרקע. במקרים בהם יש סורגים לחלונות ניתן לפתוח חלון ועדיין לחוש תחושה של בטחון.


·         אוורור – מכיוון שהסורגים מאפשרים לכם תחושת בטחון ובטיחות כפי שנאמר בנקודה הקודמת, ניתן לאוורר את הבית על ידי פתיחת החלונות כאשר כולכם נמצאים בתוך הבית.


·         התקנת סורגים ועלות – עלותם של הסורגים אינה גבוהה ומאפשרת לכם להתקין אותם ללא צורך בנקיטת אמצעים דרסטיים כגון הלוואה ומשכון וכדומה. 

בחרו באיש מקצוע יסודי שיוכל לתת לכם שירות מצוין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה