יום רביעי, 22 במאי 2013

סורגים לבית פרטי



יותר ויותר משפחות בוחרות בשנים האחרונות לשלב סורגים בעיצוב של הבית. מלבד השיקול הבטיחותי הדורש התייחסות מיוחדת, הצלחת הסורגים נובעת גם מתוך מספר סיבות נוספות:


א. אסתטיקה – כיום כבר לא צריך להתפשר על סורגי ברזל או מתכת מיושנים בעיצוב אחיד. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, ביקוש מצד הלקוחות ואנשי מקצוע מנוסים החלו חברות רבות להציע סורגים איכותיים במיוחד. בסורגים הללו הדגש הוא לא רק על העמידות והחוזק אלא גם על האסתטיקה. התוצאה היא פריט עיצוב לגיטימי בדיוק כמו מסגרת לחלונות, תריסים או פתרונות הצללה.

סורגים לבית פרטי


ב. הגנה על ילדים – הסורגים אינם מונעים רק את הכניסה אל תוך הבית או החצר, אלא גם את היציאה ממנו החוצה. משפחות עם ילדים יכולות להציב את הסורגים בחדרי השינה, למנוע נפילות מיותרות, ולחסום גישה לא מבוקרת. זהו יתרון ייחודי אותו ניתן להשיג רק בעזרת הסורגים המתקדמים, אשר אינם פוגעים באיכות החיים.

ג. ערך הבית – הסורגים יכולים להעלות את ערכו של הנכס. בין אם מדובר על דירה בתוך עיר גדולה או על בית במושב, הסורגים מהווים שיקול משמעותי בעת מכירה או רכישה של נכסי נדל"ן. משפחות המעוניינות לשפר את רמת הבטיחות בוחנות את איכות הסורגים בבית הפרטי, ויכולות לקבוע על פיהם האם לבצע את העסקה.

קשה לתאר את היתרונות של הסורגים לבית הפרטי מבלי להתעכב על נושא הבטיחות. כמות הפריצות המתבצעת בישראל עולה מדי שנה. על פי נתונים רשמיים של המשטרה, רוב הפריצות לבתים פרטיים מתבצעות לצורך גניבה או שוד. הפריצות הללו מתרחשות במהלך היום, בלילה, ואפילו כאשר בני המשפחה נמצאים בתוך הבית. מהבחינה הזו, הסורגים הם הפיתרון האופטימאלי: אפשר לשים את הסורגים בחלונות של הקומה התחתונה בלבד, לעטוף איתם את הכניסה לבית מהחצר או להשתמש בהם במרפסת. התייעצות עם אנשי מקצוע לפני הצבת הסורגים יכולה לפתור סוגיות רבות, ולעזור לשפר את סביבת האבטחה בבית הפרטי.

הביטחון האישי מעל הכל


מלבד הפונקציונאליות הברורה שלהם במניעת פריצות, הסורגים משפרים את רמת הביטחון האישי. הורים לילדים מרגישים רגועים יותר, כאשר בחדרי השינה ישנה מערכת אשר מונעת כניסה של גורמים לא רצויים. העלות המשתלמת של הסורגים והתועלת הברורה שלהם מעידים על הצורך במערכות מן הסוג הזה. בתים פרטיים המשכילים לנצל את היתרונות של הסורגים נהנים מכך לכל אורך השנה.

משפחה שרוצה להגן על הילדים, ולהעלות את ערך הבית מבלי לפגוע באסתטיקה צריכה לברר לגבי סורגי ביטחון. עבודת מסגרות איכותית מתאפיינת בעיצוב מוקפד, רמת גימור גבוהה והתאמה לצרכי הלקוח. אפשר לבחור בין סורגי ביטחון קבועים ומתקפלים, מעקות ומוצרים ייחודיים נוספים. כדאי לעשות זאת בכל שלב, ולא צריך לחכות לשיפוץ על מנת לשפר את הביטחון האישי בבית הפרטי או בעסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה