יום חמישי, 5 ביולי 2012

סורג הבטחון - מעקות להגנה על המשפחה שלך


בעבר היו בונים מעקות מחומרים כמו בטון ואבן אך המעקות של ימינו אנו הרבה יותר קלים לבנייה וגם עשויים מחומרים שמאפשרים עיצוב של מעקות בהתאם לצורך ולטעם אישי.

לעיתים קרובות, אחד הדברים הראשונים שאנשים שמים לב אליו כשהם נכנסים אלים הביתה זה גרם המדרגות כיוון שלרוב הוא ממוקם בכניסה לבית ארו בזווית כזו שמיד רואים אותן כשנכנסים. הדבר נכון גם כשמדובר על מעקות למרפסות. אם המעקה במרפסת שלך מחליד או פשוט לא נראה טוב, זה יכול להעיב על כל המראה של המרפסת שלך גם אם מדובר בשטח מושקע, מואר, עם צמחייה יפה ופורחת.

 רבים מאיתנו מתכננים לשפץ את הדירה או את הבית ושוכחים שיש גם את המעקות שכדאי לדאוג להם לשדרוג. חבל שהבית שלכם יראה רענן ומזמין ומה שיקלקל את המראה הכללי יהיה המעקה!

תנו למדרגות שלכם כבוד


 מעקות מושקעים בין אם למדרגות או למרפסת יכולים להעלות את ערך הדירה שלכם בצורה משמעותית כמו כל שדרוג של הבית בין אם מדובר על המטבח או הריצוף. תוכלו להחליט על מראה למעקות שלכם כמו למשל סגנון עתיק או מודרני, הכל תלוי במראה אותו אתם רוצים להשיג ומה מתאים למראה הכללי של הבית שלכם ומה הוא משדר.

עץ הוא למעשה החומר ממנו עשויים מעקות למדרגות כאשר מדובר על בנייה פנימית אך כשמדובר על מעקות חיצוניים למדרגות או מרפסת, השימוש הוא בעיקר בחומרים כגון אלומיניום או מתכת אחרת שהיא עמידה וניתן לעצבה בהתאם לטעם אישי. השימוש בברזל מביא מראה אלגנטי ונקי וכמובן שניתן לשלב מתכת ועץ למראה ייחודי ומעוצב במיוחד.

שוב, אל תתעלמו מהמעקות בבית שלכם. נכון, קל לנו לא לשים לב למעקות ולחסוך על ידי זה כסף אך אפשר בהוצאה לא גדולה להגיע למראה שישדרג את כל הבית שלכם וזה ממש שווה את זה.

 מעקות צריכים להיות לא רק יפים אלא גם בטיחותיים, הרי זו מטרתם הראשונית. הם מונעים מוות מיותר בעיקר של ילדים ובכלל, וזו דרישת חובה בכל בית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה