יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

5 דברים שחשוב לדעת לפני שמחליטים להתקין סורגים


כל היתרונות של שירותי מסגרות באים לידי ביטוי במידה והמוצרים מותקנים ומורכבים בצורה נכונה. מהבחינה הזו, יש 5 דברים בולטים, שחשוב לדעת לפני שמחליטים לבצע את ההתקנה:

1. בחירת החברה – אופי ההתקנה ישפיע בצורה הישירה והבולטת ביותר על ההנאה מהמוצר. יש חברות מקצועיות המציעות התקנה איכותית, מהירה ויעילה. לעומת זאת, חלק מבעלי המלאכה עובדים ללא רישיון או הסמכה, ולכן מציעים מחירים נמוך עבור התקנה לא ראויה. לקוח אשר מזמין שירותי מסגרות צריך לזכור זאת, ולבחור היטב את החברה אליה הוא פונה.

2. סוגי מוצרים – כיום יש סוגים רבים של סורגים ולכל אחד מהם יתרונות אחרים. חשוב לדעת מראש על האופציות השונות, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהתרשם מגלריות תמונות. סוג המוצר ישפיע על המחיר, על ההתקנה ועל העמידות של הסורגים. נהוג להבחין בין סוגי מוצרים על פי חומרי הגלם, אך גם שיקולים אסתטיים יכולים להיות חלק מתהליך קבלת ההחלטות.

3. אקלים – מוצרים הנמצאים רוב הזמן מחוץ לבית צריכים לעמוד בכל תנאי האקלים. לפני שמחליטים לבצע את ההתקנה יש לבדוק את ההתאמה של חומרי הגלם אל האקלים, לוודא כי הם עומדים בפני חשיפה ארוכה אל קרני השמש, ולשאול את המתקין לגבי עמידות בגשם.

4. הפעלה – סורגים מתקפלים מתאימים עבור יציאה למרפסות, גינות או חלונות תצוגה של חנויות. הם ייחודיים מאוד וניתן להפעיל אותם בקלות. חשוב לדעת כי אלו מוצרים אשר אינם מפריעים לפעילות הסדירה. יתרה על כך, בשעות הלילה ניתן להגן בעזרת המוצר הזה על הבית או על החנות ולספק תחושת ביטחון מירבית.
5. תחזוקה – הדבר האחרון אותו חשוב לדעת לפני ההתקנה קשור לתחזוקה. באופן כללי, סורגים אינם דורשים תחזוקה מיוחדת. שימוש באמצעי ניקיון רגילים מחזיר מחדש את המראה, שומר עליהם מפני חלודה, ובמקרים מסוימים מקנה להם גם רעננות. עם זאת, כדאי להתייעץ מראש עם המתקין, ולוודא כי חומרי הגלם איכותיים מספיק, ואינם מסכנים את דיירי הבית.

משנים את סגנון החיים החל מהיום


שירותי מסגרות זוכים להצלחה בקרב קהלים במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. ההחלטה להתקין סורגים יכולה לשנות לחלוטין את סגנון החיים, וזאת בשל מספר סיבות:

א. אסתטיקה משופרת עבור החזית, החלונות או הכניסה אל הבית
ב. הגנה מפני נפילות של ילדים או חיות מחמד
ג. הרחבת השימושים שאפשר לעשות במרפסת או בגג
ד. שיפור ערך הנכס
ה. מניעת פריצות וגניבות


לסיכום, שירותי מסגרות מוצעים על ידי בעלי מלאכה מיומנים אשר עוסקים בתחום שנים רבות. על מנת ליהנות ממוצרים איכותיים יש לבצע הכנות מקדימות, ולא לוותר על התקנה איכותית. בכל הנוגע אל שירותי מסגרות ההתקנה חייבת לקחת בחשבון את סוג המוצרים, ההתאמה שלהם לאקלים, אופי ההפעלה והתחזוקה לאורך זמן. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה