יום רביעי, 12 בדצמבר 2012

סורגים לבית


ישנם שני סוגים עיקריים של סורגים לבית. סורגים קבועים ומתקפלים.

הסורגים , רצוי שיהיו חזקים ויעמדו בפני אפשרות שינסו לפרוץ אותם עם מסור למשל או כלים אחרים. הסורגים הקבועים לא נפתחים. ניתן להזמין אותם במגוון רחב של גדלים וצורות, על אף שברוב המקרים אנשים ובעיקר בתי עסק יבחרו את הסורגים הפשוטים והבסיסיים ביותר ולא סורגים מעוצבים.

 סורגים מתקפלים ניתן להזיז כדי לנקות או לתקן. גם אותם ניתן להזמין בגדלים שונים והם מתאימים גם לאבטחה של פתחי מילוט כמו למשל של מקלט. בעלי נכסים ציבוריים או פרטיים שצריכים להתאים את עצמם להנחיות כיבוי האש המקומיים יכולים בהרבה מקרים להתקין סורגים לחלונות אשר ניתן להסירם.

סורגים מסוג זה טובים למשל לבתי נופש שלא מאוכלסים כל ימות השנה, חלונות ראווה קדמיים של חנויות, או כל מקום ודבר אחר שצריך לאבטח בצורה עונתית.

 סורגים לחלונות זמינים בכל צורה וגודל והם מצויינים לאבטחת הבית ולבטחון הנמצאים בו. מי מכם, הורים, סבים או כל מי שדואג לבטחונם של הקטנטנים בבית, יכול להיות בטוח שהתקנת סורגים תצמצם את הסכנות.

 הצעד הראשון בבחירת סורגים לבית זה להגדיר למה הם נועדו ומה מטרתם. האם צריך אותם כדי למנוע נפילה מהחלונות? (למשל של ילדים חלילה או חיות מחמד) או שמא המטרה היא למנוע כניסה למשל במקרה של פריצה וגניבה. ברגע שהגדרתם את המטרה של הסורגים, יש לחשוב על המראה שלהם.

יש כיום סורגים מעוצבים אשר ממש יכולים להוסיף לבית שלכם סגנון וייחוד. הרבה מקומות מציעים סורגים לבית או סורגים לחלונות אך מומלץ להגיע למסגריה מקצועית באזור שלכם כדי לוודא שתקבלו את השירות והמוצר המוגמר הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה